Gäst Szellerie Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Hallå alla. min lucka till min PStwo(Den slimmmade inte tjockfet PS2an xP) går ej å stänga efter att min lillebror spelade en gång... Jag tror felet är att en av grejerna i luckmekanismen eller vad man ska säga är borta. Men går det och köpa ny lucka eller är det lätt att fixa eller måste jag köpa nytt PS2??? Tacksam för svar =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Tejpa igen den.. Det billigaste sättet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Och drygaste -.-' ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 (redigerat) Enda sättet är typ att ta ut grejen och sätta skruvar med mera så den kan åka in och ut igen / eller köpa nytt ps2 med det vill du säkert inte. >':< Redigerat 13 November 2006 av Foxy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Jag kan köpa nytt för isåfall sa mamma att hon skulle dra ur pengarna från brorsans konto ^_ ^ Men man ska ju helst försöka fixa det på ett annat sätt ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 du kan gå och laga den i den butiken du köpte den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 tejp, häftmassa, hammare och spik m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Mornie har det bästa svaret, det funkar ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg