edishasanic Skrivet 19 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Just nu behöver jag: Skribenter Magazine designer Supporter Kodare för PHP det är dom jag behöver just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 jag vet inte om han är så värst sugen på att ge ett sådant jobb till 10-13 åringar.. om dom inte har väldigt hög IQ.. hur många 12 åringar är igentligen äkta gamers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
edishasanic Skrivet 20 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 *Uppdaterat* Tjena än en gång, ska uppdatera lite. Platser som är öppna just nu: (Skirver dom på eng) News staff Reviewer Supporter vBulletin designer and coder Webdesigner Coder det är dom jag behöver nu, vill ni veta mer så snacka med mig på msn. Hemsidan kommer att bli stor det kan jag garrantera, så varför inte ta chansen och vara med i den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Jag kan vara med, skulle kunna vara Reviewer eller News Staff eller något sånt. Är också väldigt bra på engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jim302 Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 okej men har inte msn på denna datorn :P men kan vara support alltid skoj att hjälpa folk med problem men har du någon beta utav sidan uppe? kan lite om kodning också men sidan www.angehunters.cjb.net min första sida och den enda som fortfarande är uppe >.< så kan också coda lite då och då men har inte så mycket tid 9an du vett 3 prov varje vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
edishasanic Skrivet 22 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Skulle gärna ha en eller flera supporters till hemsidan, lägg till mig på msn: [email protected] hoppas fler joinar. *UPDATE* Har köpt webhotellet och installerar allt som ska installeras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst flio3 Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 jag är gärna med och skriver om nyheter o grejer!!! jag må va 12 år, men en mer "seriös" gamer kan du inte hitta!!! jag har nyss kört ut hl 2 och jag längtar efter att få se vad som händer me alyx o gordon i epi 1, och sen vill man ju också ha ep 2 för där får man ju me team fortress 2 och portal, spännande!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Alltså fick jag jobbet? Du har inte varit inloggad på MSN, dom närmaste veckorna. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
edishasanic Skrivet 24 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Konsigt jag har vart inne varje dag nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Jaha, då har jag missat det. Men fick jag jobbet? Det är frågan. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.