Slasktratt Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Farmen Afrika är kul. Visst skall Bobo eller Roggan vinna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Skriv det på film forumet i stället <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Tittar inte på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sabotage174 Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 farmen suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mr.Whisper Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Farmen Afrika är kul. Visst skall Bobo eller Roggan vinna? Bobo tycker jag.Farmen Afrika suger asså!.Det var mycket bättre när dom var på en bondgård i Hedemora Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Det kommer tebax. Camp Molloy och Robinson är bästa dokusåperna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Vad jag tycker om Farmen Afrika: Jag såg en dokumentär om hur man flyttade elefanter som börjat anfalla människor och byar till andra platser. Då kläcktes en idé: Kanske jag skulle bara låna en elefant och råka köra förbi där de där farmsingarna håller hus och av en ren olyckshändelse råka släppa ut den där. HOHOOOOO!!!!! :D Så mycjet gillar jag Farmen Afrika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sabotage174 Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 ja så skulle man ju göra hahaa :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 hallå det var bättre förr.. för min mamma var jobbar kompis med hon som vann.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Farmen är tråkigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Japp afrika är tråkigt.... Farmen 03 var roligare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.