Cornificius Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 ja, när jag öppnar en tråd för att se vad som står i den så kommer det första inlägget upp och en lista på varje inlägg på en rad så jag kan inte läsa hela inläggen - och när jag klickar på ett inlägg så händer ingenting! Hjälp, jag vill läsa trådarna! PS. svara med korta inlägg annars kan jag inte läsa dom DS. PS2. annars kan ni väll svara i pm DS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Ändrat i från [ Standard ] till Linjär eller något? Titta ovanför ditt inlägg, så förstår du vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Tryck på Standard ovanför ditt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.