Arcanum Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 ja funderar på och köpa ett nytt spel, men vet ente vilket.. vad har ni, å vad rekomenderar ni? ja tycker det e viktigt å köpa rätt, för om man ångrar sig e de lite svårt å få pengarna tibaks.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Köp Tony Hawks Underground om du gillar Skate spel....fast det behöver man inte dock...jag barar provade Tony Hawk´s pro skater 2 och jag blev fäst vid tony hawk spelen på 6 sekunder typ även om jag hatade skating i entligen! :D :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flummet Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Gillar du äventyr och logiskt tänkande så ska du köpa Gauntlet Legacy..ett relativt gammalt spel.. Det tar lång tid att spela också och man kan komma till olka världar och döda folk och så.. annars så är Rayman Revolution ett jätteroligt spel.. Kanske lite småbarnsligt med jag tycker det är kalaskul..och jag är 21 år..hehe lycka till! Kram kram Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hana Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 ja funderar på å köpa Rayman, men vad kostar det i affären? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 300-400 kr kanske är inte helt säker! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 jag har nyss köpt sims bustin out Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 vad gillar du för typer av spel? ett spel som jag gillar väldigt mycket är Final Fantasy 10 (7,8,9 är oxå roliga) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 finns många bra spel. Ghosthunter är värt vartenda öre, köp det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 tony B) hawk´ B) s B) pro B) skater B) 4 B) hel B) klart bäst håller på att klara london nån som har fusk till det om det finns fusk altså jag är inte helt säker på det men det är B) grymt altså grymare när man får nya banor B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 18 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 ja har FinalFantasyX... annars gillar ja äventyr, rpg -spel. nån som vet om Sly Cooper e bra? de sägs att de e dubbelt så bra som Mario-spel, till nintendo.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eilahtan Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 Jag har burnout 3 takedown. Det är ett jättekul bilspel med bra grafik och ljud efekter. Man kör race i stan. Ska krocka eller köra snabbt. Det är några saker som går att göra där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rowyn^ Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 (redigerat) Battle Front 2? B) jag har Battle front 2 och det är jätte roligt eller så kan du köpa Tony Hawks Skate och du gillar skatebord:) Redigerat 29 November 2005 av Rowyn^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg