Larath Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 nope, inga väskor om man inte är member men då finns det bara "väskor" för rune ess. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elle_the_king Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 mm jag kanske inte mycket men iaf lite ^^ jag kan sälja dig lite stuff blilligt har slutat spela sälj till mig namnet var liranomia (ps vt att jag enoobig) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Vilken lvl nu? Jag kan hjälpa dig relativt mkt med alla skillz, men adda mig, Linday, vad heter du? Och förresten, om du pallrar dig hit till Karamja kan jag sälja dig lobsters 10 per st (org. pris 250 st) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebbard Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 åhh... jag gör det gärna! xD nej men annars kan ja ge lite mat och vapen gratis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 16 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Hörde jag ordet vapen? Tackar, tackar, Ebbard. Level 7 nu. Satt fast i "Spök-huset" i säkert 30 minuter :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 om du vill kan jag göra ett steel set åt dig, jag needar smithing expn iaf, men jag gillar det :P så hojta om du vill att jag ska göra det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 17 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Ja, tack gärna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 ok, ska skaffa lite coal på imorgon(lördag) så jag har nog det klart tills imorgon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebbard Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 bra. men jag ska fiska lobbies, ger bort typ 50 gratis åt dig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 @ ebbard fishing lvl? jag har 50 :D @ medion, det kanske dröjer till på söndag med sakerna för jag ska kanske bort idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 (Försöker vara bäst nu :)) Jag kan ge dig mat, massa vapen(PM mig bara) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Medion, jag har steel platebody, steel platelegs, steel kiteshield och steel full helm, men vilket vapen vill du ha? jag kommer göra det när du sagt vilket du vill ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg