ShitBreakSean Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Jag skulle villja veta hur man gör för att öppna ett formulär i ett annat genom att trycka på en knapp. Alltså, i ett formulär som jag har gjort har jag lagt en knapp, och när jag trycker på den så vill jag att ett annat formulär som jag också gjort ska dyka upp, hur gör jag? Vad ska jag skriva i knappens kodfönster, för det är väl där jag ska skriva?? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Jag kommer inte ihåg nu, en jag skulle chansa på att använda frmName.show ... så om har du en form som heter about så skriver du about.show Jag chansar att det är såhär du menar? Annars får du förklara lite bättre. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymiserad Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Private Sub knapp_click() form1.hide form2.show end_sub sen för att visa igen Private Sub Form_Unload(Cancel As Integer) form1.show end_sub Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.