flewix Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Hej,jag har installerat många spel,öppnat rar-filer/mappar o sådant,men det är ett fel! Min hårddisk är på 37 GB och jag har BARA wow installerat,det tar ca 5 GB...men...jag har bara 2!JAAA,2! GB kvar,helt sjukt--->är som att bara 30 GB har försvunnit,vad skall jag göra!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 errm kan ej vara WoW eftersom med alla patchar o allt kanske d tar runt 6Gb måste vara datan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flewix Skrivet 14 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 (redigerat) jaa,jag menar ju det,det kan inte vara wow eftersom det tar ca 5 GB ( ca 6 som du sa ) så vad är det för fel på datan? Fattar inte,30 GB e ju helt försvunnet! Redigerat 14 November 2006 av flewix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 30 GB är inte mycket och det är inte så svårt och rensa gammla onödiga grejer som man inte använder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vafan Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 1;Wow kan ta mer utrymme pgr. av datorn etc 2: rensa små saker på din data. 3:du kanske har fått virus? o.0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg