Eldir Skrivet 14 November 2006 Rapport Skrivet 14 November 2006 Hur pratar jag me micen ? och hur gör jag så min farsa inte behöver skriva in hotmail-lösen varje gång jag addar någon till min kompislista? Citera
SFrisk Skrivet 15 November 2006 Rapport Skrivet 15 November 2006 Micen sätter du in i dosan och rör på den lilla knappen på grejen som är närmast dosan (på micken) till höger och sen är det bara att prata. Bla. Bla. Bla. Citera
Eldir Skrivet 15 November 2006 Författare Rapport Skrivet 15 November 2006 ja jag har gjort det men det står inte att jag pratar eller ser man inte det? ska man inte hålla inne nån spec knapp? Citera
Gäst Grenade Skrivet 15 November 2006 Rapport Skrivet 15 November 2006 ja jag har gjort det men det står inte att jag pratar eller ser man inte det? ska man inte hålla inne nån spec knapp? Du ska hålla in knappen "spela in" medan du pratar och sedan släpper du den. Citera
Fruktnystan Skrivet 15 November 2006 Rapport Skrivet 15 November 2006 Sladden till headsetet måste sitta i när du startar ditt 360!Annars funkar det ej att prata! Citera
Eldir Skrivet 15 November 2006 Författare Rapport Skrivet 15 November 2006 Vart e knappen "spela in" ? jag lirar Saint´s Row och vill kunna snacka med dom i mitt gäng o lag? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.