Gäst Smento Skrivet 15 November 2006 Rapport Skrivet 15 November 2006 Hej ska snart köpa emerald och vill gärna veta massoa av bra pokemon att försöka fånga. ps skriv gärna eran favvo okså.
agiyr Skrivet 15 November 2006 Rapport Skrivet 15 November 2006 I emerald så är det första gymmet sten,kontra det med vatten,börja med Mudkip! Fånga tidigt en ralts och en Makukita!
Gäst Smento Skrivet 15 November 2006 Rapport Skrivet 15 November 2006 ok ska jag göra tack för tipset.
SizMoLaseR Skrivet 15 November 2006 Rapport Skrivet 15 November 2006 min favvo pokemon är typ metagross
Girafariglove Skrivet 15 November 2006 Rapport Skrivet 15 November 2006 min favvo pokemon är typ metagross Men den får man först efter E4. Men Mudkip e bra för första o tredje gymmet. För gym 2 skulle jag fånga en Sabeye för då kan ledaren inte göra dig ett dugg.
agiyr Skrivet 15 November 2006 Rapport Skrivet 15 November 2006 min favvo pokemon är typ metagross Mukip är inte bra för 3:an,utan marstomp/swampert,de är äve bra mot 4:an.
Gäst Smento Skrivet 15 November 2006 Rapport Skrivet 15 November 2006 ok jag antäknar ( hur var det nu då) jag skulle börja med mudkip och sen fånga en ralts och en makuhita tidigt sen till gym 2 skulle jag fånga sableeye ok det blir nog bra.
agiyr Skrivet 15 November 2006 Rapport Skrivet 15 November 2006 (redigerat) ok jag antäknar ( hur var det nu då) jag skulle börja med mudkip och sen fånga en ralts och en makuhita tidigt sen till gym 2 skulle jag fånga sableeye ok det blir nog bra. Ja,Så här: Gym 1:Mudkip Gym 2:sableye/ralts Gym 3:Marshtomp(Mudkips utveckling). Gym 4:Marshtomp Gym 5:Makukita Gym 6:Makukita/hariyama,Manectic Gym 7:Sableye Gym 8:Manectic Gör så här:Börja med Mudkip,när du är vid route 103 fångar du Ralts,Vid defword town fångar du sableye och Makukita.Vinn gummet med raltsOBS!Använd sableye vid matcher som inte är gym matcher.Fånga Electric effter Gym 5,mer info kommer sedan.. Redigerat 15 November 2006 av agiyr
Girafariglove Skrivet 15 November 2006 Rapport Skrivet 15 November 2006 ok jag antäknar ( hur var det nu då) jag skulle börja med mudkip och sen fånga en ralts och en makuhita tidigt sen till gym 2 skulle jag fånga sableeye ok det blir nog bra. Men Sabeye e immun mot gymledarens pokemon gym 2. O med Keen eye funkar inte Sand-attack. Så Sabeye e mycket bättre mot gym 2 än Ralts
agiyr Skrivet 15 November 2006 Rapport Skrivet 15 November 2006 Tänk dess moves då,aja kanske det.Någon kanske har någon annan attack? Ändrar.
Pokemon haunter Skrivet 15 November 2006 Rapport Skrivet 15 November 2006 Ta manetric o blaziken. de slår det mesta. men jag föredrar att variera mellan de jag inte haft någongång innan. Men manetric och blaziken är bra att ha om man vill klå det mesta.
Rekommendera inlägg