Nami Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 (redigerat) Ja, hur gör jag animationer? Jag har lagt upp animations rutan, men sen när jag trycker på det jämte papperskorgen så blir det bara kopior, hur lägger jag in olika bilder? Så det blir en hel animation. EDIT: Stavfel. Redigerat 15 November 2006 av Carttie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 www.reklam.se där vet jag att de ska finnas svar.. var medlem där förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 vill du typ göra en sån här, fast med bilder? http://img194.imageshack.us/img194/2038/konstigsakta6.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 16 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 För att ha olika bilder i ramarna ska du markera en ram, klicka i synlighetsrutan till vänster om lagret som ska visas i den markerade ramen. Hopppas det är till hjälp. Säg till om det är alldeles för odetaljerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 28 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Fattar inte :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Fattar inte :huh: Du kan inte göra helt olika innehåll i "Framerna" utan för att få det att se olika ut så måste du Visa/Gömma olika lager. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 30 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 (redigerat) Och hur gör jag det då? :huh: Finns det någon som kan ge en detaljerad beskrivning? För jag behöver verkligen göra animationer. Snälla finns det absolut INGEN här som är villig att hjälpa mig? :( Redigerat 1 December 2006 av Carttie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.