Gäst VilmerDaKing Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Tro det eller ej men Nintendo 8-bit & Super Nintendo börjar bli antikt och dyrt. Själv sog jag på en internetsida att dom sålde Sega för 3000kr. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Coolt ^^ så småningom kanske det går över 10k :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Jag har ett Nintendo 64. Kanske det är nåt i framtiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 wow ja har 8-bit :) hoppas det kommer att bli en massa pengar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Hmm... försök lägga ut en annons på internet det kanske blir nåt. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Jag länge undrat vad man skulle kunna få för sitt nes. Inte för att man skulle sälja men ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 jag säljer mitt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hiya Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 men vf skulle det vilja bli så dyrt :S? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 men vf skulle det vilja bli så dyrt :S? Det blir mer och mer antikt. :) Precis som vissa sterioaparater och bilar som är gamla är jätte dyra :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Alltså, för att en sak ska bli "antik" så ska den vara minst 100år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Alltså, för att en sak ska bli "antik" så ska den vara minst 100år. Okej jag vet inte riktigt med antikt. Men dom har slutat göras och finns inte i vanliga affärer längre. Detta gör så att dom blir svåra att få tag på. Och därför tredubblas priset. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Tja, "antikt" vet jag inte om NES håller på att bli, men att det är gammalt kan jag hålla med om... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg