catarina Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 kan någon säja mig hur jag kommer till ganondorf,ganon i slottet.. har klarat allar rum har slagit ödlorna, sklätten och det sista två "super" soldatare men hur kommer jag till ganondorf eller sista ganon??? Ska tydligen se honom spela piano inan jag möter honom men vart gör jag det.. För nu är jag i ett rum med en sort kub som räcker ända till taket och på denna kub finns 4 klättervägar.. Vad ska jag göra snälla hjälp mig :unsure: :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 16 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 jag har fattat det nu.. men jag dör när jag ska ta sista bossen.. snyft!!!!!!!!!!!!!!! hur många gånger behöver jag träffa hans svans???????? :angry: :( :angry: :( :angry: :( :angry: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 det tar tid men använd deku nötter om du får slut på Ljuspilar... du kan rulla mellan hans ben så du kommer till svansen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 16 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 jaha, då ska jag testa det.. men det är lite tråkigt att behöva börja om från början :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 jo, men det ska vara lite jobbigt på zelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 17 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 hur träffar nötterna på svansen, dom har ju ingen verkan ju...har testat 4 gånger nu och inget händer.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Fråga Draghon (mod)...det var hon som sa till mig att hon klarat det av att ENDAST använda dekunötter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 de har jag oxå, men de e lite svårt, man måste va snabb å använda Z-targeting. men så här e de lite enklare; när ganon rör sej mot dej, släng en deku nöt. då blir han bländad å då har du tid att springa runt elle rulla mellan hans ben. använd svärdet på hans svans. (jag använde biggorons sword då går de snabbare!) så gjorde jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 23 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 okej ska testa det jag... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 ganon ar latt jag klarar honom utan att anvanda nagra magier eller saker (utom svard) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 jag klarade den med ljuspilar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Bara? Man måste ju slå honom med Megaton hammer på svansen också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg