Hoppa till innehåll

Hjälp Oot


catarina
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Själv har man också varvat det.. jag använde green potion i fall jag fick slut på magi och istället för Hammaren så använde jag biggoro svärdet det är mycket bättre faktum är att om man använder det på Ganadorf när han inte är ganon "dör" han snabbare ett tips om ni vill veta..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

de har jag oxå, men de e lite svårt, man måste va snabb å använda Z-targeting. men så här e de lite enklare;

när ganon rör sej mot dej, släng en deku nöt. då blir han bländad å då har du tid att springa runt elle rulla mellan hans ben. använd svärdet på hans svans. (jag använde biggorons sword då går de snabbare!)

så gjorde jag...

:huh: Jag provade också med Biggorons Sword, men det tog evigheter. Med Master Sword, däremot, går det rätt snabbt. Så här dödar jag Ganon: Jag håller mig mellan hans ben hela tiden, så att jag är under honom. På det sättet kan han inte träffa mig. När han försöker attackera böjer han sig framåt och då kan jag komma åt svansen med svärdet. Inga ljuspilar eller dekunötter! Måste vara bästa sättet. Jag brukar faktiskt också använda Nayru's Love och ha blå trolldryck i alla mina flaskor, för magin tar snabbt slut.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man ska använda biggorons sword tills han lägger sig första gången så man kan hämta masters sword först.. men sen höll jag på ca 20-30 gånger utan att han dog (med biggorons sword) man måste använda masters sword till att slå honom efter man har tagit masters sword...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man ska använda biggorons sword tills han lägger sig första gången så man kan hämta masters sword först.. men sen höll jag på ca 20-30 gånger utan att han dog (med biggorons sword) man måste använda masters sword till att slå honom efter man har tagit masters sword...

Precis, jag förstår vad du menar. Men Draghon verkade mena att man ska använda Biggoron's Sword hela tiden. :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan använda båda svärden...dom är lika bra...enligt mej...men att använda deku nötter vet jag inte om det funkar...har aldrig loooosat på Zelda OOT sista bossen...de e f*n den lättaste i hela spelet...

Redigerat av Naivi*
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...