Gäst vafan Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 skriv in övernaturliga/konstiga saker ni har set på gta spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Jag såg en "spök"svävare på SA för ett tag sen, den åkte på samma ställe över en lite strand, och sedan stannade den bara ute på vattnet. När jag sedan skulle titta om föraren var där såg jag inget, ingen i svävaren och ingen i vattnet.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Jag såg en "spök"svävare på SA för ett tag sen, den åkte på samma ställe över en lite strand, och sedan stannade den bara ute på vattnet. När jag sedan skulle titta om föraren var där såg jag inget, ingen i svävaren och ingen i vattnet.... Japp, har sett den också. :P Den bara åker omkring utan förare. Hel skumt. :huh: Han den där fotografen han är ju lite konstig eftersom att han tar ett foto sen går han rakt ner i sjön och dränker sig. :D Roligt haha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Jag såg en "spök"svävare på SA för ett tag sen, den åkte på samma ställe över en lite strand, och sedan stannade den bara ute på vattnet. När jag sedan skulle titta om föraren var där såg jag inget, ingen i svävaren och ingen i vattnet.... Jag har inte sett han än, måste leta på han :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 http://www.fuska.se/forum/Oevernaturliga_Saker-t36063.html håll er till trådarna som finns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Jag såg en "spök"svävare på SA för ett tag sen, den åkte på samma ställe över en lite strand, och sedan stannade den bara ute på vattnet. När jag sedan skulle titta om föraren var där såg jag inget, ingen i svävaren och ingen i vattnet.... Stämmer. Den finns vid Bayside Marinas strand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 http://www.fuska.se/forum/Oevernaturliga_Saker-t36063.html håll er till trådarna som finns Ja fast det är til ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 http://www.fuska.se/forum/Oevernaturliga_Saker-t36063.html håll er till trådarna som finns men sak samma nästan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 (redigerat) http://www.fuska.se/forum/Oevernaturliga_Saker-t36063.html håll er till trådarna som finns Det är endå samma spel med samma innehåll. Redigerat 29 December 2006 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Jag såg en "spök"svävare på SA för ett tag sen, den åkte på samma ställe över en lite strand, och sedan stannade den bara ute på vattnet. När jag sedan skulle titta om föraren var där såg jag inget, ingen i svävaren och ingen i vattnet.... Det är skumt för mig där, därför då går bara fler och fler folk ner där. De bara kommer från ingenstans och bara går ner och dör. När sisådär 20 pers dött brukar jag hoppa i och ta alla pengar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zadaki Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Jag har sett självmordsfotgrafen och en spökbil. Spökbilen är egentligen en trasig bil som spawnas i en nerförsbacke. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 vart finns självmords fotografen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg