Hoppa till innehåll

Jag Har Liten Fråga När Folk Skriver Rouge.


Gäst DonKeN
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag undrar varför det är så svårt och fatta att det inte stavas Rouge! Det stavas Rogue, undrar varför det är så svårt och förstå det.. Diskutera om det, tycker ni det är iriterande? Vad gör att det blir så?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag undrar varför det är så svårt och fatta att det inte stavas Rouge! Det stavas Rogue, undrar varför det är så svårt och förstå det.. Diskutera om det, tycker ni det är iriterande? Vad gör att det blir så?

 

hallå, de e som att ja skulle skriva "asså, ja fattar inte att folk skriver iriterande, med ETT r, HALLÅ!! du bor ju till och med i sverige, så svenska e liksom ditt språk :) men folk från andra länder har ännu svårare att stava på ett annat språk, och rogue är inte nåt "normalt" ord som används i den vanliga engelskan. tänk till lite :D ooch, no offense ;) mena inte att du e konstig för att du glömde ett r, jag kan också stava fel ibland, tog bara det som exempel.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det som stör mig mer är folk som skriver macron och spammar skit i lfg. Längtar verkligen till bc när lfg channel byts ut mot ett gui. Äntligen slut på skitsnacket. Håll det i /g så blir allting mycket bättre.

 

Det som stör mig mer är folk som skriver macron och spammar skit i lfg. Längtar verkligen till bc när lfg channel byts ut mot ett gui. Äntligen slut på skitsnacket. Håll det i /g så blir allting mycket bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag irriterar mig på att folk skriver rouge -.- ... det heter ROGUE, jag brukar ignorera alla ''LF rouge to open lockbox'' I trade channel. Och hur f*n kan rouge låta mer grammatisk korrekt ? Oo Om du är en sån som stavar rätt, så stava rogue rätt. >.>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...