Gäst Kabby Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Hej, jag ska köpa ett X-Box 360 nån gång nästa år, men vet inte riktigt vilka spel jag ska köpa. Jag har redan bestämt mig för Resident Evil 5 och Sonic the Hedgehog. Men vilka bra spel finns det mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Gears of War, Call of duty 3, Tony hawk's project 8, Dead Rising... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Gears of War, Call of duty 3, Tony hawk's project 8, Dead Rising... Dead Rising har jag osså funderat på, men är inte riktigt säker... Är det så bar som alla säger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Gillar du att splatta zombies i den absolut snyggaste zombie apokalypsen någonsin så ja. Men det kan hända att du blöder ur ögonen om man spelar det utan rbg kapel på en vanlig tv (SDTV). Och det är otroligt underhållande! finns 6 olika sätt på att lösa "mysteriet":P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Gears of War är årets spel! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Oblivion,Dead Rising och Lego Star Wars 2 är riktigt roliga alla tre. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Gears Of War och Saints Row är en överbra början! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.