gunners Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Tja, jag undrar barar hur man hittar de J--la "Grand soul gems". måste hitta 5 st för att häxan ska berätta hur jag kan bli botad från vampyrism. Har ingen aning om var de finns. har letat i city market å snott två st men resten hittar jag inte... snällllllllllaaaaaaaaaaa. e trött på va vampyr... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Hehe,du är inte utforskartypen,va? Du påminner mig om en kompis. Jaja,du kan hitta dom i diverse grottor(det är slumpmässigt vad du får i grottor). Det finns nog några i Chorrol Mages Guild,om jag inte minns fel. Dom du snott har du antagligen hittat i Mystic Emporium.Om inte så gå dit. Det ligger i Imperial City.Kontakta mej för mer hjälp.Alltid glad att kunna hjälpa till! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gunners Skrivet 17 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Hehehe, tack. aa jag har väl ingen stor tålamod direkt men helt såld på spelet. ska leta där du sa...annars kontaktar jag dig säkert igen...hehehe :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheVaski Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 det är bara att gå in o köpa på olika mages guild ställen men dom kostar en del Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gunners Skrivet 22 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Hehe,du är inte utforskartypen,va? Du påminner mig om en kompis. Jaja,du kan hitta dom i diverse grottor(det är slumpmässigt vad du får i grottor). Det finns nog några i Chorrol Mages Guild,om jag inte minns fel. Dom du snott har du antagligen hittat i Mystic Emporium.Om inte så gå dit. Det ligger i Imperial City.Kontakta mej för mer hjälp.Alltid glad att kunna hjälpa till! :lol: Hej igen, har inte hittat några Grand soul g. dessutom så blev jag av med de två jag hade snott när jag åkte in i fängelse :angry: . Kan man få tillbaka de grejer som man blir av med i fängelset? En fråga till.. Håller på å stänga en Oblivion gate utanför Anvil, sista tornet e högt upp på en berg å jag hittar inga vägar för att komma upp...hhur f-n ska man göra?? tack för att du tar dig tid.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 gör som jag, följ den högra väggen hela tiden, vart den än går. och sen om du inte kmr ngn vart, ta och följ den vänstra. det fungerar nästan alltid ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 1.Man kan få tillbaka sina stulna grejer genom att titta i Evidence-kistan i den fängelsehålan i den stad som du blev fångad i. 2.I den sortens Oblivion Gate så finns det en dörr till en grotta nånstans längs väggen.Gå in där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.