AikidoMaster Skrivet 16 November 2006 Rapport Skrivet 16 November 2006 Hjälp jag vet inte hur man klarar av gorea ett :(
Ravenger Skrivet 17 November 2006 Rapport Skrivet 17 November 2006 Skjut sönder axlarna. Skjut sönder Seal Sphere som kommer efter axlarna. upprepa detta 3 gånger. (Använd bara Power Beam!)
Ravenger Skrivet 17 November 2006 Rapport Skrivet 17 November 2006 (redigerat) np:) För att komma till Gorea 2: Skjut på de färgade grejerna uppe på väggen med rätt vapen, och rätt ordning. efter detta döda Gorea 1. Färg - Vapen: Gul=Volt Driver Grön=Battlehammer Orange=Magmaul Blå=Shock Coil Lila=Judicator Röd=Imperialist PS: Det ovanför är ordningen att skjuta också. Redigerat 17 November 2006 av Ravenger
Larath Skrivet 18 November 2006 Rapport Skrivet 18 November 2006 Skjut sönder axlarna. Skjut sönder Seal Sphere som kommer efter axlarna. upprepa detta 3 gånger. (Använd bara Power Beam!) varför bara power beam? tar ju sån tid då. men gorea ändrar ju färg och om den har tex imperialist skott som vapen är den svag mot något annat som gör mycket hög skada på den och då blir seal sphere svag mot det vapnet med och då går det mycket snabbare.
theterminator Skrivet 26 November 2006 Rapport Skrivet 26 November 2006 det går faktiskt mycket snabbare men man fårr passa sig så man inte åker ut på det gula när man byter
Ravenger Skrivet 5 December 2006 Rapport Skrivet 5 December 2006 orka slösa typ 30 min att lära sig vad man ska byta till :/
Larath Skrivet 5 December 2006 Rapport Skrivet 5 December 2006 orka slösa typ 30 min att lära sig vad man ska byta till :/ det sitter i ryggmärgen jue :P
Ravenger Skrivet 6 December 2006 Rapport Skrivet 6 December 2006 fel av mig, jag menade ett halvår. förlåt för felet men nu är det rättat :)
Rekommendera inlägg