Hoppa till innehåll

Game Boy Minne !


lundquist
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Förstod du inte att man skulle trycka på upp,ner Osv..

 

Haha, han drev ju med er, eftersom att de 2 andra inläggen före hans såg lite...Ja vad ska man säga Töntiga så han drog ju till med en annan töntig..

 

Men mitt bästa var när jag klarade ut crystal ligan med pokemon på lvl 40 :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när min kompis tappa sitt pokemon gul i vattnet och senare så skulle han testa det hela skiten hade buggat ihop

sig, han gick i gräset och mötte nån pokemon spelet lixom prassla till så hade han flera rader liv! han ägde varenda pokemon han mötte hans pokemon va typ lvl 30 den ägde dom i över 60 utan problem :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när min kompis tappa sitt pokemon gul i vattnet och senare så skulle han testa det hela skiten hade buggat ihop

sig, han gick i gräset och mötte nån pokemon spelet lixom prassla till så hade han flera rader liv! han ägde varenda pokemon han mötte hans pokemon va typ lvl 30 den ägde dom i över 60 utan problem :P

 

Haha jag tror inte ett smack på det!

Det är omöjligt med sånna buggar.

Ps.Spelet går sönder om det kommer vatten i :meddum:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag köpte mitt gamla gameboy pocket av min kusin, jag kunde knappt läsa engelska då, en två år senare när ja var åtta så kom jag aldrig någonstans så jag blev arg och trycke på massa grejer sen när jag gjorde en ny sparning så spela jag en stund sen spara jag och stängde av. en vecka efter började jag spela och då stod det att jag hade spelat exakt 24 timmar och att jag hade klarat fyra gym, jag fattade ingenting??? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...