admin Skrivet 29 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 men han borde läsa då vad admin skrev på början det betyder att han har inte läst jag förklarar igen första pris en användargrupp för 3 månader andra pris 2000 poäng tredie pris 1000 poäng Jag har läst det där men jag vill inte ha en användargrupp isåfall bara poängen Då är det bara att sälja vidare användargruppen till någon ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 men han borde läsa då vad admin skrev på början det betyder att han har inte läst jag förklarar igen första pris en användargrupp för 3 månader andra pris 2000 poäng tredie pris 1000 poäng Jag har läst det där men jag vill inte ha en användargrupp isåfall bara poängen Då är det bara att sälja vidare användargruppen till någon ;) men det är väl ingen som vill betala 200 guldpoäng lr?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 men man kan ju sälja den lite billigare än 200 guldpoäng.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Jag skulle gärna vilja ha poängen, men jag har ingen att tipsa! Ingen av mina kompisar gillar datorn. För mig är det lika dant.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 kan man inte vinna användargrupp admin har du läst att the_cs_man har skickat pm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 2 frågor fråga 1:vem leder? fråga 2:hur lång tid är det kvar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 kan man inte vinna användargrupp admin har du läst att the_cs_man har skickat pm 5st har skickat in till fuska. the_cs_man har inte skickat in.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 jo han har skickat in ett pm till dig jag låvar o han har skickat från msn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 jo han har skickat in ett pm till dig jag låvar o han har skickat från msn Han ska inte det...han ska skicka till fuska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 de gjorde han också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 jag har skickat in till fuska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aelgen Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 jag har skickat in till fuska Konstigt jag har inte fått något.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg