Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 men förstå ska jag skicka ett pm i forumet och till vem jag har kollat överalt i sidan men det finns bara att man kan skicka pm i forum o till vem ska han skicka fatta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 men förstå ska jag skicka ett pm i forumet och till vem jag har kollat överalt i sidan men det finns bara att man kan skicka pm i forum o till vem ska han skicka fatta Men läs tråden istället för att fråga saker som har besvarats typ 3 ggr.. du ligger väldigt nära till en varning :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 ha nu fattar jag ska han skicka till användaren som heter fuska jag säger det till han nu ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 japp du ska skicka till användaren fuska men kan nån svara på om tävlingen slutar idag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 japp du ska skicka till användaren fuska men kan nån svara på om tävlingen slutar idag? ja, om det är fredag idag så slutar den ikväll klockan 21.00!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 fuska har the_cs_man skickat ett pm till dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 the_cs_man borde skriva lite fler inlägg... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 jag har skickat ett pm till fuska undrar om han har fåt tag på det hoppas det men om alla har bara tipsat en kompis vad ska ni göra då :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 jag längtar tills jag får se vem som vinner :D vem vann jag ser ingen som har vunnit :shock: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 när kommer resultaten? klockan är ju halv tio och dom skulle komma nio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 jag tror att admin håller på och kolar vem som har tipsat kompisar mest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Tävlingen kommer att fortsätta tills minst 50 tipsningar har kommit in.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg