maaakus Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 För det första ser jag ingen text där det står vad du behöver hjälp med, för det andra har du ju skickat 2 inlägg med samma rubrik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 mm men det händer så här ibland ^^ att det icke visas nåt xD.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 ojsan här e frågan Idag när jag installerade spelet i min data första gången så gick det fint fint alltså spelet Battle of middle earth 2. Men när jag spelade skirmish eller campagin så efter 3min så bli det gameover. Jag har kollat om det e nån sån option problem men det verkar inte vara det. Så kan nån säga vad problemet e? 100fm till den som kan säga felet. Det bli gameover antingen 3:25 min eller 3:30 min alltså CA 180sek :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 17 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 ja, det kan vara så att du hade en viss tid på dig eller så kan det möjligtvis vara en bugg. jag vet inte riktigt. det har aldrig hänt mig. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Installera om. Om det fortsätter kontakta EA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Jag frågar de i game men de sa att min data inte klara av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.