Elias Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 det finns ett lättare sätt att få missigno (eller ? som den heter i spelet) aja du behöver inte använda för många koder eller tappa spelet i golvet(det fryser spelet bara) du ska använda "acsess all fly zone" koden och "fly l+r+up" eller nåt sånt kolla på www.gameshark.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 det finns ett lättare sätt att få missigno (eller ? som den heter i spelet) aja du behöver inte använda för många koder eller tappa spelet i golvet(det fryser spelet bara) du ska använda "acsess all fly zone" koden och "fly l+r+up" eller nåt sånt kolla på www.gameshark.com det är inte alls det enda sätet om mam tapar spelet i gålvet så blir filerna lite konstiga och då kan man måta han eller så kan spel filen raderas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 ok fast det med koderna är det lättaste sättet (tror jag :unsure: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 ok fast det med koderna är det lättaste sättet (tror jag :unsure: ) ja det är det lätaste sätet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 yaay jag hade rätt hahah :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 yaay jag hade rätt hahah :D Gå inte OT.nån mer som möt honom. Jag har det han krasar ju spel :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 kan någon visa en bild på den. jag är nyfiken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Kolla i dit Pokédex.Kolla på en Pokémon som du inte vet om.Så ser den ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 I Blue,Red och Yellow ser han väl ut som en streckkod? Och Missingno är inget riktigt namn, det står för Missing Number. Han har ju inget nummer,det har ju alla andra pokemon.Och i B,R och Y kan man möta honom under namnet M,om jag inte minns fel. http://img146.imageshack.us/img146/3418/missingnowt4.th.jpg Där är en bild. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 hane jobbig min kompis fångade honom och han spel fick "virus" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Så går det om man fuskar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 (redigerat) mm Redigerat 26 Januari 2007 av manfredt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg