Aegzor Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Den där "google-regelbrytare"-länken, ser lite omgjord ut ;) så frågan är om TheExecutor har fejkat alltihop? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 jag har skickat ett mail till admin som du också borde ha gjort -.- Hej! Det ligger utanför vår kontroll och är inget vi kan påverka. Mvh Micke -----Ursprungligt meddelande----- Från: [email protected] Skickat: den 7 november 2006 15:52 Till: [email protected] Ämne: Google annonser bryter mot §1.3!!! http://img199.imageshack.us/img199/6914/limewiremt8.jpg den kom fram när jag var inne på sidan... den bryter ju mot §1.3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Det är inte fuska som bryter mot reglerna det är ju google isåfall. Så försök att be snällt hos farbröderna på google at dom inte ska visa reklam om nedladdning på fuska.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noogai3 Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Det gäller nog får alla användare inte självaste sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Allvarligt, det har varit sååå j*vla mycket skitsnack angående §1.3. Men nu bryter fuska självt mot det. Antingen KRÄVER jag att ni tar bort §1.3 eller att ni tar bort dessa typer av annonser! Jag har bevis... http://img466.imageshack.us/img466/448/fuskaseak2.jpg OBS: En del av bilden är fejkad, men inte annonsen! :bah: Du är inte seriös, man ska vara seriös. Regeln § 1-3 gäller så vitt jag vet inte själva sidan, utan forumet. Dessutom, så får admin ha reklam på sida, för att kunna betala kostnader för sidan. Så fungerar det på enormt många andra sidor i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 vad står det igentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 (redigerat) Ta bort google-annonserna? De bryter mot §1.3, de j*vlarna ska varnas! :meddum: Är du helt från vettet.. Fuska får pengar för reklamen( förutom google-annonserna då.) Men om vi användare reklamerar, tjänar fuska nåt på det då? nej, så strunt i reklamen bara... kliicka helt enkelt ej och bry ej om dom.. E det svårt? Oj råkade quotea fel inlägg xD aja skit i det :P Redigerat 17 November 2006 av reXXirT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 hmm, finns det folk som faktiskt kollar sådana annonser? jag brukar anse det som sk*t och bara gå in på forumet eller kolla något annat och inte bry mig, funkar bäst så tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Förresten menar du väl § 1.4 för i § 1.3 är ju om crack fildelningsprogram osv.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Som admin har sagt så är det inget vi kan påverka. Vill du påverka får du kontakta Google och be dem fixa det. Låzt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg