Gäst newnameguy Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Kan någon posta ett screenshot här xD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Måste vänta i ca 1½år innan jag får gå in där :( Jag behöver bara vänta 1 år, 1 månad och 13 dagar tills jag får komma in där. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Du är knappast 5. En 5åring kan inte skriva sådär. (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Kan någon posta ett screenshot här xD? Vad är meningen med åldergränsen då? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Finns ju saker dom uner 15 ej bör diskutera xD Och till Berra, han kan väl va 5 år? Stavade typ lika bra som han gör nu då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Finns ju saker dom uner 15 ej bör diskutera xD Och till Berra, han kan väl va 5 år? Stavade typ lika bra som han gör nu då... Ja tyker at du stava bra myke för at va i din older. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Du har dålig syn som ej ser att jag skriver för fort ibland.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Man kanske inte grannskar texten för att se om nån skrivt för fort ;) Alla kan ju skriva fel för att man skriver för fort. Även med papper och penna kan det hända. Men jag vet inte om jag tror att han är 5år. Men inte vet jag 8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 (redigerat) Jag e också osäker men varför inte gå till baks till topicen nu? B) Redigerat 18 November 2006 av reXXirT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 (redigerat) Ungdomar vill inte snacka med sådna som är flera år yngre kanske? Jag har varit inne där och porr mm brukar aldrig pratas om(vad jag vet), som tur är. Redigerat 18 November 2006 av Bf2-nörden-Niclas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Finns ju saker dom uner 15 ej bör diskutera xD Och till Berra, han kan väl va 5 år? Stavade typ lika bra som han gör nu då... 5 åringar brukar oftast inte kunna skriva ut komma tecken där dom ska vara, och kunna helt själva göra ett nytt ämne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Mmm oftast men det kan ju finnas undntag ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.