Hoppa till innehåll

Kingdom Hearts 2

Xelmas

Rekommendera inlägg

Hej!

Jag är ingen storspelare direkt, men nu har jag spelar Kingdom Hearts 2 ganska länge och vill klara av det, eftersom det inte är så svårt. MEN, nu kommer jag inte förbi så att jag kan rädda Leon.

Frågan är: Vilka inställningar ska jag ha för att klara av Demyx? Finns det någon som har ett bra knep till detta. :medieval:

Allt annat har jag klarat hur lätt som helst, så nu blir jag lite förtvivlad när jag kört fast.

:(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Hej!

Jag är ingen storspelare direkt, men nu har jag spelar Kingdom Hearts 2 ganska länge och vill klara av det, eftersom det inte är så svårt. MEN, nu kommer jag inte förbi så att jag kan rädda Leon.

Frågan är: Vilka inställningar ska jag ha för att klara av Demyx? Finns det någon som har ett bra knep till detta.  :medieval:

Allt annat har jag klarat hur lätt som helst, så nu blir jag lite förtvivlad när jag kört fast.

:(

Mitt tips är att träna till typ 40-45 så blir han väldigt enkel. En bra attack att använda mot honom är Soras och Långbens Knocksmash-attack. Tar bort lite mer än en livremsa. Vattenformerna är rätt svåra, men använder du Knocksmash skapar han inte så många.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...