Xelmas Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Hej! Jag är ingen storspelare direkt, men nu har jag spelar Kingdom Hearts 2 ganska länge och vill klara av det, eftersom det inte är så svårt. MEN, nu kommer jag inte förbi så att jag kan rädda Leon. Frågan är: Vilka inställningar ska jag ha för att klara av Demyx? Finns det någon som har ett bra knep till detta. :medieval: Allt annat har jag klarat hur lätt som helst, så nu blir jag lite förtvivlad när jag kört fast. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Du kan ju kolla www.gamefaqs.com och sen söka på Kingdom Hearts 2. Där finns det FAQS blandannat och strategier. Lycka till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Hej! Jag är ingen storspelare direkt, men nu har jag spelar Kingdom Hearts 2 ganska länge och vill klara av det, eftersom det inte är så svårt. MEN, nu kommer jag inte förbi så att jag kan rädda Leon. Frågan är: Vilka inställningar ska jag ha för att klara av Demyx? Finns det någon som har ett bra knep till detta. :medieval: Allt annat har jag klarat hur lätt som helst, så nu blir jag lite förtvivlad när jag kört fast. :( Mitt tips är att träna till typ 40-45 så blir han väldigt enkel. En bra attack att använda mot honom är Soras och Långbens Knocksmash-attack. Tar bort lite mer än en livremsa. Vattenformerna är rätt svåra, men använder du Knocksmash skapar han inte så många. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg