Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Min bästa just nu är sandslash på LV 77. Han klådde 16 st i battle tower på LV 100 :P mohaha. han har super bra i attack, defense och speed. Han är skitbra så han står emot is och vatten attacker jäkligt bra. :P woho :cool:

Redigerat av Pokemon haunter
Skrivet

Nej,men om sin pokemon tar halva livet på din motståndare och virse versa,såvinner den med mest speed.

Pokemon Hanter:du har förmodlign tränat din sandslash bra,men med mina 51 vinster så vet jag att det inte kommer räcka.

Skriv din pokemons status!

Skrivet (redigerat)

Sandslash klarade av 16 battle tower vinster helt själv.

men min sandslash status är

Lv: 77

Hp: 234

Attack: 233

Defense: 182

Speed: 129

Sp.Attack: 106

Sp.Defense: 98

Attacker:

aerial ace

brick break

earthquake

slash

asså denna klår mkt

sen så har jag shiftry på lv 50, armaldo lv 50, ninetales lv50 och dessa klår hela battle tower.

Håller på och tränar en rhyhorn så den kan lära sig drill peck, mohahaha :P mycket bra attack, sen en barboach så den kan lära sig fissure :P moha. aja, de va lite om mitt team då :P haha

Redigerat av Pokemon haunter
Skrivet

Nej,men om sin pokemon tar halva livet på din motståndare och virse versa,såvinner den med mest speed.

Pokemon Hanter:du har förmodlign tränat din sandslash bra,men med mina 51 vinster så vet jag att det inte kommer räcka.

Skriv din pokemons status!

Jo,men nu är det ju så att Snorlax har extremt mycket liv,och ganska bra defence om jag inte minns fel.
Gäst Umbreon_Moon
Skrivet

Outsider: Snorlax har rätt bra Defense, men ännu bättre Sp.Defense!!! :evil:

Min Bästa Pokémon måste vara min Umbreon :wub:

Skrivet

Tja min Rayquasa e väldigt stark, Lv. 77 me Dragon claw, Ice beam, Flamethrower o Thunderbolt.

HP 274

ATK 265

DEF 174

SP.ATK 254

SP.DEF 172

SPEED 184

Sen har jag en Vaporeon på Lv. 70 me Surf, Ice beam, Facade o Haze.

HP 282

ATK 135

DEF 97

SP.ATK 183

SP.DEF 161

SPEED 159

O så får jag inte glömma min Ho-oh på Lv. 72 me Recover, Flamethrower, Sunny day o Swift.

HP 257

ATK 213

DEF 146

SP.ATK 168

SP.DEF 247

SPEED 159

Skrivet

Jo,men nu är det ju så att Snorlax har extremt mycket liv,och ganska bra defence om jag inte minns fel.

Det är därför den lätt åker av fighting.

Egenterigen gillar jag inte att avslöja pokemon men jag säger ända att min pokemon har 183 i en status(fast inte hp).

• Skapa ny...