SpoWn Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Jag har problem med att samla pengar. Vart kan jag samla? Name:*** level 32 Race: Gnome Class: Warrior Server: Trollbane Har 10g just nu (skicka från min main). Kommer ha problem med pengar till mount. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Jag är Ochså Warrior lvl 37 o har bara 20 guld..nån som har nått tips kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Instance är ett bra sätt att tjäna pengar på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Är du skinner ska du tagga till STV och skinna djur där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
General.Andre Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Jag har problem med att samla pengar. Vart kan jag samla? Name:*** level 32 Race: Gnome Class: Warrior Server: Trollbane Har 10g just nu (skicka från min main). Kommer ha problem med pengar till mount. Hm.. Köp guld från ngn sida :D - Har en kompis som säljer, köpte 100 g av han till mount :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 det vet väl att det är olagligt att göra detta? man kan bli bannad 6 månader av att byta ut WoW gold mot rl pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Japp det är olagligt bara en fråga Hur mycket kostar 100 guld i riktiga pengar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Skinna gorillor i STV. sälj sen deras heavy leather.. :D grymt med stålar.. :) hadde min mount på lvl 37 på de sättet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Jag har problem med att samla pengar. Vart kan jag samla? Name:*** level 32 Race: Gnome Class: Warrior Server: Trollbane Har 10g just nu (skicka från min main). Kommer ha problem med pengar till mount. Blev inte du bannad? om inte tur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Det är en jätte liten chans att man blir bannad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 ja, det e liten chans min kompis köpte =P btw, jag e lvl 36 rogue, har 20g har INTE skinning jag e desperat :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 20 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Skinna gorillor i STV. sälj sen deras heavy leather.. :D grymt med stålar.. :) hadde min mount på lvl 37 på de sättet! Synd att jag inte är skinner då. Jag är minner och enchanter. (Enchantar inte mkt). Samlar bara pengar till mount. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg