Baf2 Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Skinna gorillor i STV. sälj sen deras heavy leather.. :D grymt med stålar.. :) hadde min mount på lvl 37 på de sättet! är en sån där liten ras verkligen bra??? nome Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 21 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Skinna gorillor i STV. sälj sen deras heavy leather.. :D grymt med stålar.. :) hadde min mount på lvl 37 på de sättet! Vad menar du med det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 hur mycket får man på AH om man söljer 20 Heavy Leather Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 2-3G ungefär~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Vad menas med STV då ? Hur mkt i skinning behöver man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 (redigerat) STV betyder Stranglethorn Vale och är ett ställe för lvl 38+. Det ligger längst ner på "ally"sidan För att skinna saker där behövs nog 240 i skinning. Lite osäker på exakt siffra. Redigerat 21 November 2006 av No_Fear Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Vet ni om att det finns även SVENSKAR som startar FÖRETAG för WoW Powerlvling, moneygetting, o sånt? Men iaf. Ja tycker du borde öva upp dina skills eller gå o grinde nånstans. Instances e bra ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 STV betyder Stranglethorn Vale och är ett ställe för lvl 38+. Det ligger längst ner på "ally"sidan För att skinna saker där behövs nog 240 i skinning. Lite osäker på exakt siffra. WTF lv 38?? Skämtar du?? Man kan börja redan vid lv34.. Jag började med ett par enkla vid lv32. Sen kom jag tillbaka till dit vid lv 34-35 ungefär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 STV betyder Stranglethorn Vale och är ett ställe för lvl 38+. Det ligger längst ner på "ally"sidan För att skinna saker där behövs nog 240 i skinning. Lite osäker på exakt siffra. Ja men min rogue gick jag dit vid lvl 34 och jag hade inte några problem. 38+ är nog Boty bay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Gnome warrior <3.. Hade också problem att skaffa pengar med warrior pga att de levlar så snabbt. Hade knappt råd till skills. Försök att inte köpa absolut NÅGONTING innan level 60 så ska det nog gå bra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 asså jag har skaffat skinning har bara 96 men ändå men dom där lvl 32 gorilorna i STV hur mycket xp i skining behöver man för att skinna dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg