ELF Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 (redigerat) Jag har gort en bana på TM Nations, men den är för svår :( Jag klara inte banan... Jag vet att man kan klara den för jag har ju testat alla hopp och sånt... Men jag kan inte klara den när jag ska vallidera den... Kan man göra någon för att slippa validera banan? Det är en 5 minuters bana :P Redigerat 18 November 2006 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Har haft det förut. Men fick ta bort det. Vet du vart man kan ladda ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 19 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Man kan ladda ner det på hemsidan... Orkar inte ta reda på vad den heter. Du ska bara komma till rätt hemsida... Det finns olika för dom olika TM spelen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Ok, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.