isMaNnen Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Hejsan jag satt och spelade tony hawk project 8 Demo. då så låste sig xboxen då tänkte jag att de inte var nått då så starta jag om 360:n då så börja knappen lysa rött blev förskräckt! :cry: sen så slog jag av den fort drog ut sladdarna och väntade ca 10 minuter stoppa in dem igen då så funka den normalt igen. borde jag slå en pling till microsoft nu eller om det händer igen? för det är inte bra att den börjar lysa rött har jag hört! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Har inte vart med om det här med 360:n, men på xboxen blinkar knappen rött om man inte har av-kablarna/RGB kabeln insatt. Dina sladdar satt bara kanske lite löst? slå en pling till microsoft om du vill vara helt säker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Jag tycker du ska ringa ifall det händer igen. Då kan man börja bli orolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noogai3 Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Ring till supporten och då kommer dom att hämta den och försöka fixa den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.