shock Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Hur skall man göra i skjutövningen När slink säger att man skall skjuta tyreserna? (Är inte tyres däcken?) När man skjuter Däcken blir han GALEN! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
busa Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 men du måste sikta inte bara skjuta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shock Skrivet 19 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 MEN OM JAG SIKTAR OCH SKJUTER DÅ ? Vad gör jag fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 ?????man ska ju skuta på däcken när han säger det, vet inte vad du gör fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 det borde funka.du kanske gjort något fel ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
busa Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 men du måste skjuta däcken och bomba bilen kanske kommer inte ihåg men aa kanske för att just nu spelar jag inte den men om det inte funkar så tittar jag imon vad man ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 (redigerat) har för mig att du ska spränga alltihopa! :D men du kanske ska gå fram och "punka" däcken och sen så säger han nog "yeah" eller nåt och sen ska du spränga bilen tror jag men du måste nog ta dom i ordning... Redigerat 21 November 2006 av MR.Smart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shock Skrivet 21 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Hur ska jag kunna "gå fram" nä det är en meters tjock betongmur? Jag provade spränga hela bilen men lika crazy är han ändå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shock Skrivet 24 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 NO IT DO DU SKU HA FÅTT 70 €!!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 men har du försökt med att sikta du vet att man siktar L3 eller R3 tror jag kommer inte ihåg. Du försök bara med att bomba bilen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg