Oddset Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 FEAR tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 FIFA, där kommer jag va me snart. Annars så får de bli CS Source ir The sims. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Nja, det är lite framtiden... Om det är Halo 2 du syftar på. :) Oj, såg att det var HalfLife 2 du menade. Det har jag inte spelat, tyvärr. :( Det tycker jag du ska göra, isåfall. Det är ett sånt där spel som man bara måste ha provat :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 richard bruns rally - svåraste rallyspelet jag någonsin spelat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Om man tänker grafiskt sätt så är Half-Life2 bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Call of Juarez.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leenus Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Förvånad över att ingen har nämnt TES4: Oblivion?? En av de bäst gjorda, och frihetsgivande spel enligt mej... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Får väl *skaffa det* på något sätt då. Eller bara prova hos någon kompis... Får det såhär bra kritik så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.