RiverRunner Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 alla kan flyga med hippoghryph(eller hur det stavas)men om man har BC så kan druid bli till nånsorts pippi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Jag måste seja att Horde är bra mycket roligare än Alliance. Föresten vilken server ska du spela på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 (redigerat) Human eller Undead om du tänker vara Warlock eller Mage, effektiv mot Rogue om du behöver se stealthare. Dock inte för Undead men Will Of Forsaken äger! Redigerat 20 November 2006 av DonKeN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 det är sant... Will of Forsaken är skön Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Välj Dvärg det finns inga roliga raser på Horde förutom Undead men dom kan ej va Shammy så.... Ingen horde här!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 20 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 jag väljer nog dvärg och ska spela på en bra serever kommer inte ihåg vad den hette men när kan man flygga på en fågel-lejon???????????++ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
General.Andre Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 jag väljer nog dvärg och ska spela på en bra serever kommer inte ihåg vad den hette men när kan man flygga på en fågel-lejon???????????++ LoL , Fågel/Lejon kan man flyga på när som nästan. T. ex om du är HORDE så flyger du på ett lejon med typ scorpion svans. Och om du är Ally så flyger man på ngn sak^^, vet inte vad det heter. Man kan också flyga på sånna där hippis som jag kallar det :)(Hippogryfh lr wft dom heter) Men.. För att kunna flyga t. ex Från Undercity till Silverpineforest så måste man ha en FP. (Fly Path) Det får du genom att gå till de stället du vill kunna flyga till och snacka med en gubbe som typ står vid såna saker man flyger på eller liknande, så kan du flyga :) Bus enkelt :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 ja om du ska vara dwarf e de kolast å va hunter tycker jag annars är rogue skoj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 ja om du ska vara dwarf e de kolast å va hunter tycker jag annars är rogue skoj vad menar du med kolast? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 tauren warrior Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 21 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 tauren warrior men hur hittar man den fågeln då???? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Kör Horde! Tauren shamy eller någon Undead. FORSAKEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg