Gäst alan.shalaji Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 kan någon ge mig lite fusk på följande spel: ice climber super mario bros 3 super mario bros mach rider kid icarus mega man mega man 3 little nemo dream master snälla ge mig fusk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flinkan Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 ne men en till som har de klassiska super mario bros =) har inte heller hittat nått fusk till de men nån gång har man klättrat upp nånstans å kommit till sånna där rör som de e på bana 2 eller va de e =) man kan iaf välja vilken bana man vill komma till =) men kommer tyvärr inte ihåg på vilka banor de finns men lite överallt... har du nåra fusk på de överhuvetaget?? kankse vill dela me dej?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 alan.shalaji:Titta på fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erhnam Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 (redigerat) Kid Icarus kan man pruta om man trycker något på handkontroll 2. KOmmer inte riktigt ihåg, men det funkade inte i alla affärer och iblsnd blev ägaren sur och höjde =) Har dock för mig att det var något enkelt typ B eller start eller så, inte en massa pil upp, ner osv utan endast knapp trykning (Tryckningar). Redigerat 17 Mars 2004 av Erhnam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Fusk o fusk, visst finns det genvägar på Super Mario 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 ja det finns det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 det finns en i 4 världen i mario 1 så att man kommer till 8:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Jag har klarat hela Mario 3 utan fusk,flöjtar och genvägar. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chalin Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Om du vill gena lite i världarna på smb1... När du kommer till bana 1-2 Alldelens i slutet innan du går upp genom röret kan du välja att gå ovanpå röret isrtället och gå förbi. Då kommer du till ett ställe där du kan välja värld 1, 2 eller 3 Til smb3 finns det hur mycket som helst. Har faktiskt den tidningen. Även om den inte är helt intakt nu :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg