lundquist Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 jag ska laga middag till en kompis, de är en upg vi fått, o de ska helst vara med saker från hela matcirklen o budgeten får inte överstiga 15 kr, men 15 kr är mkt , om man tänker på en person, skolmaten brukar gå på 8 kr i genomsnitt per person, så man kalrar sig på 15 kr, dessutom finns basvaror som mjöl o sånt ! o nu undrar jag vad jag kan laga ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Hmm, mitt styrlager behöver nog fixas... Det glappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Pasta med nån sås samt grönsaker ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Falokorv eller köttbullar med makaroner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Ris och köttfärssås...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Köp nudlar först och främst. En påse brukar kosta mellan 1-3kr ;) Sen kanske nån tomat eller nåt. Sen vet jag inte... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Gör något exotiskt men samtidigt billigt. Någon trevlig sallad kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Snabbmakaroner och Ketchup <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 (redigerat) Servera salt, det är billigt. Redigerat 21 November 2006 av Burken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Gör en äggsallad :rambo: mycket protein i ägg ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Snabbmakaroner och korv stuvning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Servera salt, det är billigt. Mums! DEt låter ju "välldigt" gott. Av dig skulle man ju villja bli bjuden på middag :P Att göra en sallad skulle väll vara för dyrt ju eller? Grönsaker är inte så billiga :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.