Westkust Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Att ha ett program som gör allt åt en är väl ingen konst? Mindre funktioner, mer skills! Jag använder 7.0, men ska nog avancera till CS2 så småningom. Men ändå är det roligare att använde kreativiteten istället för intryckta funktioner, det är väl ingen konst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Photoshop Elements 3.0 är ett riktigt bra photoshop, däremot skulle jag säga att Photoshop CS 8.0(?) / 7.0 är bajs. Jag blev inte speciellt 'ÄGD' (det visar bara att du inte är mogen nog att verkligen argumentera utan att du tar till dig av andra medel) av dina kommentarer, jag gillar inte CS, utan har Photoshop som intresse. Att man använder enklare program betyder inte at man är dåligare utan att man helt enkelt inte kan de "svåra" Programmen. har lika stor erfarenhet av hela saken. Photoshop CS är bättre än Elements, sen att man tycker att Elements är lättare gör den inte bättre. Förövrigt tycker jag vi tar upp fighten i gästböckerna från och med nu och låter tråden vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.