busa Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 När jag vill logga in på min runescape gubbe går det inte sen försökte jag på min kompis dator så funkade dett vad e de för fel??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Förklara lite bättre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebbard Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Det kan vara ett fel/virus på din dator, eller så kan det bara vara tillfälligt fel på servern. Om du kan förklara bättre så gör gärna det, då är det större chans att vi kan hjälpa (och det vill vi). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 fel på datorn, virus? haha lär dig nåt om datorer, tror du en inloggning på ett sketet webläsarspel orsakas av virus? han förklarar tillräckligt bra för att man ska förstå vad felet är, han kan inte logga in.. så det finns väl inget annat o göra än att försöka byta lösenord.. finns inget man kan göra om det inte bara är nåt me lösenordet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 om det kommer fram en svart ruta med vit text när du försöker logga in så ska du när du väljer high/low detail gå längst ner och välja Default Java Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg