Hampe The Killer Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 hej jag har lite problem med äran jag ågen en gubbe som hade 226 ärofula döda och han var scott jag har 156 ärofula döda men har inte fått ett snepp rött varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 du måset vänta till dem uppdaterar sig, dem gör de varje onsdag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Honorable Kills spelar ingen roll.. Honor spelar nån roll, ja HK spelar nån roll, det är det som gör honor. Men honor räknar ut vilken rank du får, det beror alltid på vad andra får. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Desto högre level man är, desto mer honor får man från en honorable kill =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 70k Hk's och ni blir rank 14 :P Försök hinn till TBC gott folk :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 (redigerat) 70k Hk's och ni blir rank 14 :P Försök hinn till TBC gott folk :D 70? Jag får ungefär 150 i en AV och är rank 5. :xHKs spelar ingen direkt roll, det handlar om honor, man får olika mycket honor beroende på leveln på de man dödar och om man gör det ensam, etc. Men skulle inte tipsa nån om att försöka bli rank 14 nu eftersom patchen kommer väldigt snart, och med den så ändras hela honor systemet. Enligt testare så tar det nu ungefär 5 dagar att få ett High Warlord/Grand Marshal vapen. :q Redigerat 23 November 2006 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 70k Hk's och ni blir rank 14 :P Försök hinn till TBC gott folk :D 70k = 70000. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 70k Hk's och ni blir rank 14 :P Försök hinn till TBC gott folk :D HK spelar ingen roll.. Dessutom så beror det på vad dem andra får i servern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 ungefär hur många hks behöver för rank 2, 3 o 4? =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg