Gäst Twisted Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Hur många hjul tar affären in. Jag undrar eftersom jag har väntat på hjulen och missat dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 10 per gång och typ en gång i veckan^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 10 per gång och typ en gång i veckan^^ näpp typ 2-3 veckor imellanåt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Det plockas väl bara in ett? Eller är jag helt överkörd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twisted Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Det plockas väl bara in ett? Eller är jag helt överkörd? Jag tror du är överkörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 (redigerat) SickTwist, kom inte och snacka skit. De tar in ett hjul åt gången en gång i veckan. [EDIT] Det har ju blivit ändrat. :/ De tar in X antal hjul en gång i månaden ser det ut som. Redigerat 22 November 2006 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Det plockas väl bara in ett? Eller är jag helt överkörd? Så är det,det är varannan vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Det borde väl bara vara 1 hjul åt gången, för annars förlorara de ju värde snabbt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Jag tycker 10 är en bra mängd >.< Tänk på hur många medlemmar det finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twisted Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 SickTwist, kom inte och snacka skit. De tar in ett hjul åt gången en gång i veckan. [EDIT] Det har ju blivit ändrat. :/ De tar in X antal hjul en gång i månaden ser det ut som. Jag sa att jag trodde att han va överkörd. Inte att han va det. (PS.Va inte så j*vla stöddig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vafan Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Hur kan ett hjul som man inte kan använda något till vara värd såå mycket?? :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Hur kan ett hjul som man inte kan använda något till vara värd såå mycket?? :gitarr: Ett hjul är ett samlarobjekt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.