Hoppa till innehåll

Hur Får Man...


Gäst AntonJ3000

Rekommendera inlägg

Gäst AntonJ3000

Hur får man pengar lätt...behöver för guild tabard..är runt lvl 60 blacksmith(den andra tror den hette journeysman) ,kommer inte ihåg mining lvl...,och runt lvl 50-60 fishing...och runt 10-20cooker...och runt lvl 5-15 first aid

och sen är jag lvl 20dwarf hunter...så..hur får man cash lätt med minaskills/lvl/race/class...

 

PS.om nån vill ge mig 10guld och har en char i alonsus../w minidwarf...om jag e online.DS

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mining/Blacksmith är inget och ha typ för tjäna pengar. Inte så mycket som andra proffesions. Svårare och hitta mineraler.. Och det är absolut inte bra för hunters..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

guild tabard kostar väll bara 1g? :unsure: och det är väll lätt å få i lvl 20 ja har 6-7g och ja e i lvl 26, men annrs e detr väll bara gör quests där man dödar humanoids (stava) då för du pengar som de släpper och pengar eller items (som man kan sälja) för questen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

Mining/Blacksmith är inget och ha typ för tjäna pengar. Inte så mycket som andra proffesions. Svårare och hitta mineraler.. Och det är absolut inte bra för hunters..

 

Förstår inte varför alla säger att Blacksmithin/mining inte är bra för hunters...det är väl bra att kunna göra armor till sej själv.och vapen till sej själv?

-------------------------------------------------------------------------------------

Ja jag behöver 10g för att göra tabarden...

Inte köpa...som sagt är jag ju GUILDLEDAREN....mwahahhahahahhah!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Pcplayer

ja måste få pengar till Riding Skill till mount som kostar 90 guld..jag har 31 guld men jag är lvl 38 men jag måste få mer snabbt snälla tipsa om ett bra sätt att få pengar på snabbt..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mining/Blacksmith är inget och ha typ för tjäna pengar. Inte så mycket som andra proffesions. Svårare och hitta mineraler.. Och det är absolut inte bra för hunters..

 

Det är inte bra förns lv40. Men vapen delen är bra.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...