Hoppa till innehåll

Köpa Ds?

Raffed

Rekommendera inlägg

Ålltså...Tycker nån här att jag ska vänta dom få dagar som är kvar och bli avundsjuk på alla mina andra kompisar som köper Wii men ändå para pengar så jag kan köpa det senare,eller ska jag köpa DS?Mitt Advance pajade nyss så jag har ju rätt så många spel som jag kan spela om jag köper DS men jag vet inte vilket av dom jag ska köpa!Jag vill gärna höra era meningar och(kanske)tips.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hm............................japp då får man väl ta och köpa ds då ;) sedan om nått år kan jag ju köpa wii(för troligen lägre pris :lol: )jag kan ju lägga till att jag får 200kr i månaden och nu har jag tyvärr bara typ 670kr.

Redigerat av Raffed
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp bara DS, och vänta ett tag tills det gått ner i pris, och tills det har kommit flera spel till konsollen. Fast om jag vore dig så köp DS lite black på giganten för 900 (890 någonting), eller om du vill DS white för 1200 spänn.

Japp jag hittade ds på elgigantens hemsida,för ca 1400 kr kunde man köpa ds lite black eller white så tack :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ålltså...Tycker nån här att jag ska vänta dom få dagar som är kvar och bli avundsjuk på alla mina andra kompisar som köper Wii men ändå para pengar så jag kan köpa det senare,eller ska jag köpa DS?Mitt Advance pajade nyss så jag har ju rätt så många spel som jag kan spela om jag köper DS men jag vet inte vilket av dom jag ska köpa!Jag vill gärna höra era meningar och(kanske)tips.

wii kommer du aldrig få tag i förens januari för den kommer va slutsåld på realease dagen sen kommer ju förståss andra leveransen januari. så skaffa ds tills januari sen säljer du något som du tröttnat på så du har råd med wii tills januari så gör alltid jag.

fast jag ska önska mig pengar till wii i julklapp :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Förlåt att jag tar upp den här as-gamla tråden igen men jag ska typ köpa ds i slutet av veckan...Så jag undrar om någon vet vara man kan köpa det billigt?Ska köpa DS Lite,men inte på nätet!Utan jag går till en helt vanlig butik och köper det.Och om någon vet om en butik som dom säljer DS-spel billigt kan ni gärna skriva det också ^_^ Men ta inte någon second hand-butik.Tacksam för svar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...