KH_JIPE Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 på denna sida finns det ett tips om att man kan få kings charm om man klarar allt i spelet o sen går till timeless river och så skall där finnas en ny dörr...men jag har gjort allt men inte har det kommit upp nån ny dörr där inte?? en lögn lr?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Ja, det är nog en lögn ( tror jag ). :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 jag tror också att det e en lögn. jag har också klarat allt.. men det har inte kommit upp nån dörr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Sammahär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 instämmer <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 100% i gummi ships ? 9999 utav alla fiender (utom bossar) dödade ? skulle inte tro det <_< men jag syftar inte att den så kallade kings charm finns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ps2profsset Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 funkar inte för mig heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Jag tror dem menar att man kan spela som King Mickey i olika bossfighter t.ex Xaldin i beast castle(den andra gången) om du dör så kommer en vit skärm upp, ta I wont give up.. Så spelar du som King mickey :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 skulle vara roligt om man kunde ha mickey med i teamet ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg