maaakus Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 en del av mina kompisar har det typ varannan vecka känns det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Jag var sjuk för bara någon vecka sedan, hade förstoppning och feber. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 För ett halvår sen hade jag körtelfeber, svinkoppor OCH nageltrång. Samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 är sjuk nu har ont i halsen, hes och förkyld :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Jag är nästan aldrig sjuk..men då jag är sjuk kan jag vara det ganska så länge. Var sjuk i 2 veckor en gång då jag hade fått nån slemsäck i benet. Kunde inte gå själv på dom där veckorna så blev en hel del spelande kan jag säga ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.