360Xbox Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Jackass the game ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narutofan95 Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 sly 2 och 3 ratchet 3 och gladiator james bond from russia with love mohea need for speed most wanted och carbon the matrix path of neo burnout 3 takedown starwars battlefront 2 harry potter fången från askaban och nästan hela femman och jag håller på med burnout domminator :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XD1 Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Jävligt många.samma här XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Här kan ni skriva vilka spel ni har klarat till 100% Mina är:crash tag team racing gta sanandreas gta vice city ratcheat and clank gladiator ratcheat and clank 3 ratcheat and clank 2 Gta 3 OCH NI? Ratchet and Clank är svåra att klara PRECIS 100% Men jag är inte den som sitter och försöker få alla skillpoints :D Vet faktiskt inte vilka spel jag har klarat 100%... :lol: Definitionen på 100% är egentligen rätt svår ju. Jag menar om man har tex klarat ff9 så anser jag att man klarat det till 100% för det är ett sjult långt spel å har 4 skivor. Men man har ju knappast gjort allt eller hämtat allt... så frågan är :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 God of War är nog det enda jag har klaratav till 100% helt och hållet. Möjligtvis Freedom Fighters också ^^ ahjust, Need for Speed: Carbon med ju :'D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 jag klarar f*n inte av driften. hatar den så jag lägger av när jag tröttnar på den, orkar inte köra mer då :P (nfsc) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 jag klarar f*n inte av driften. hatar den så jag lägger av när jag tröttnar på den, orkar inte köra mer då :P (nfsc) Ja, jo den var jobbig i början när man var van vid det gammla nfs driften. Men jag lyckades få in "rytmen" och sen blev det rena barnleken, so to speak ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 haha men jag tappade tålamodet för det ^^ spelar mario kart wii istället :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozenmoon Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 alla.? utav vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 (redigerat) Han spammar bara .-. Det gjorde han hela eftermiddagen. Fast han är nog bannad nu så ^_^ skönt (Y) Redigerat 28 April 2008 av Simple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Jag klarade ut Tekken5 idag, har gjort allting :) Alltså 100% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg