Gäst DonKeN Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Hej, håller på och göra en twink hunter för lv19. Men vad är bäst för PvP tycker ni? Hunters har ju det lite svårt mot Rogue i PvP så kan ni ge mig lite tips? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 tja lättare om du säger vilken ras du vill va en jag tycker att om du e horde en undead priest me talents tailoring o enchanting allaince ska du va night elf rouge me samma talents Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 enchanting och tailoring är inte talents............................... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 och han skrev att han ska va hunter... engineering Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Jag har en hunter som jag tänker göra en twink.. Ungefär lv19 twink men senare går jag över till lv29. Så jag undrar vad för talents som passar till en pvptwink. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 (redigerat) Något sånt här kanske? Och när du går vidare till 29 så skulle väl inte det här sitta helt fel. :) Redigerat 24 November 2006 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twisted Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Markman ship Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Om en vecka går det inte att twinka, då lvlar man i BGs har jag hört Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 öhh manga master, källa? (dummaste jag hört på ganska länge) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Om en vecka går det inte att twinka, då lvlar man i BGs har jag hört Stämmer inte, Blizzard har enbart sagt att en del enchants kommer få level requirement för att göra twink PvP mer "rättvist". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Om en vecka går det inte att twinka, då lvlar man i BGs har jag hört Dåligt igentligen tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 lol! det e ju jättebra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg