Simpsons Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Nej, och då är det ingen expansion... Jag körde gw i förra vintern då bara det gamla fanns, och då var det hur många som helst som spelade det, idag spelar kanske hälften av så många som spelade då. men det är nog många som kör nightfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 aja, har beställt guild wars nu så det borde komma snart. Kan man vara raser där? Och om man kan vilken rekommenderar ni då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 man kan bara vara människa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 man kan bara vara människa.. okej, men kan man vara olika "sorters" av människor, typ trollkarl, warrior och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Finns många olika... Warrior, ranger, necro, mesmer, Monk, Assassin, ritualist, och 2 nya från nightfalls som ja inte kommer ihåg xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Men på det vanliga GW så finns bara: Warrior, Mesmer, Elementalist, Necromancer, Ranger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Men på det vanliga GW så finns bara: Warrior, Mesmer, Elementalist, Necromancer, Ranger vilken rekommenderar ni av dem då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Det kassa är att spelet är lite obalanserat med raserna. Som n00b rekommenderar jag starkt Warrior/Monk, då äger du ut skitet. ;D Om du då väljer Warrior som första proffesion ska du gå till en Monk som kan lära dig. Där gör du ett uppdrag så blir du Monk. >:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Det kassa är att spelet är lite obalanserat med raserna. Som n00b rekommenderar jag starkt Warrior/Monk, då äger du ut skitet. ;D Om du då väljer Warrior som första proffesion ska du gå till en Monk som kan lära dig. Där gör du ett uppdrag så blir du Monk. >:) tack! ska prova det isåfall! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Min första charr var en Ranger / Elementalist och det funkade bra :) Men jag rekommenderar att ha Monk som second Profession Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Det var jag också. >:O Men min sög. >:( Nu kör jag Warrior/Ranger. Egentligen skulle jag valt Monk, men jag ville ha Pet. ;D Pet = pWn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.