Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 kirk o agiyr:Kom ihåg att Latios o Latias har Abilltyn Levitate!! Det är därför Sudowoodo kommer in i bilden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 men vad ska man göra när Sudowoodo har blockat han? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Attackera tills han har rött liv och bomba bollar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Timer e bäst. Fångade en Zapdos me en sån på 5:e försöket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Jag fångade Kyogre på min andra boll!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 jag råkade slå ut min groudon. glömde spara också :P haha men lite mer EXp satt inte fel, men hade hällre haft en groudon. klantigt av mig :P haha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Groundon fångade jag på min tionde boll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Levitane gör så att pokemon är imuna mot ground,inte sså att area trap inte funkar ;) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Levitane gör så att pokemon är imuna mot ground,inte sså att area trap inte funkar ;) . Pröva själv då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 vart kan man hitta den i spelet?? Ruby?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 hitta vad? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 28 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Timer Ball: Läs guiden... Groudon: Snacka inte om sånna saker i denna tråden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg