Gäst Umbreon_Moon Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Som rubriken lyder, skriv gärna era favvo-gorillazlåtar. Mina är rätt många, men mina absoluta favoriter är: Clint Eastwood Dirty Harry Feel Good Inc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 jo dom är sköna... har gillat dom sedan dom började =) el mañana, feel good inc, kids with guns, clint eastwood är väl de bästa och mest kända :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Tycker Fire coming out of the monkeys head också är jävligt bra. Jumping out of aeroplanes and hiding out in holes Waiting for the sunset to come, people going home Jump out from behind them, and shoot them in the head Now everybody's dancing the dance of the dead The dance of the dead The dance of the dead. just den biten är en av de bästa texterna jag nånsin hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Jo de har ett par bra låtar, har böra hört 19-2000 och Clint Eastwood tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Dem e rätt så soft, men Clint Eatwood,Rock The House å Slow country e min favoriter^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Clint Eastwood, Feel Good Inc. och Five Four e deras bäst ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Jo, de är väl helt okej. Deras bästa låtar måste nog vara Clint Eastwood och Feel Good Inc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Jag tycker faktist om Gorillaz-skivan. Alltså den som hette Gorillaz. Starshine är riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Jag tycker faktist om Gorillaz-skivan. Alltså den som hette Gorillaz. Starshine är riktigt bra. varför skulle man inte tycka om den ;) älskar oxå Gorillaz..även om jag är metal fantast, kan det va skönt att koppla av med Gorillaz ibland med (: Dare måste ju va bäst xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 dom gör perfekta "avslappnings-låtar" enligt mig. fast kanske inte exakt alla låtar dom har gjort.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 dom gör perfekta "avslappnings-låtar" enligt mig. fast kanske inte exakt alla låtar dom har gjort.... håller med.t.ex Green World, Every Planet We Reach Is Dead.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 coalt! inte visste jag att så många diggade Gorillaz!! :D :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.